سیاست بازپرداخت و بازگشت وجه

با سلام و احترام

در ابتدا از شما مشتری عزیز سپاسگذاریم که مجموعه کیس برتر را برای خرید و ارائه خدمات خود انتخاب کرده اید و امیدواریم که با نظرات وپیشنهادات خود، به مجموعه کیس برتر جهت بهبود عملکرد بهتر کمک نمایید.
در مجموعه کیس برتر در همه ی قسمت ها از چاپ تا بسته بندی و ارسال، همگی تحت نظارت کارشناسان مربوطه انجام می شود تا تمامی امور به درستی انجام پذیرد.
گاها پیش می آید که به هر جهتی سفارش اشتباه ثبت شده باشد یا مسائل مشابه صورت گیرد، که قطعا این پایان ماجرا نیست و وظیفه ی ما ارائه خدمات برتر می باشد. ما در مجموعه کیس برتر تا آخرین لحظه همراه شما خواهیم بود و تمامی مسیری که برای ما هموار می شود، قطعا با حمایت شما مشتریان عزیز صورت خواهد پذیرفت.
برخی مسائل و مقررات ساده برای مرجوعی کالاها وجود دارد که با دقت به این موارد به ما کمک می کنید تا به سرعت و با کیفیت تر حل هرچه بیشتر مسائل را حل کنیم.

تمامی کالاهای ارسالی دارای 8 روز مهلت بازگشت کالا می باشد.
کالای مرجوعی قبل از بازگشت می بایست در پنل کاربری ثبت شود تا مورد تایید و نظارت کارشناس مربوطه قرار گیرد. سپس بعد از تایید ناظر کالای مرجوعی ارسال شود.
کالاهای مرجوعی می بایست فقط از طریق اداره پست ارسال گردند نه به صورت تیپاکس یا غیره… همچنین کالاهای پس پرداخت دریافت نی شود. کالا می بایست به صورت پیش پرداخت و از طریق اداره پست ارسال گردد سپس بعد از تحویل کیس برتر، در صورتی که مرجوعی به عهده ی کیس برتر باشد، هزینه ی ارسال و مرجوعی به همراه کالا به حساب مشتری واریز می شود.
کالاهایی نظیر کاورهای چاپی، کالاهای شکستی (نظیر محافظ صفحه گلس)، کالاهای برقی (نظیر شارژر و کابل صدا و فیش های تبدیل)، و موارد مشابه می بایست حداکثر تا 24 ساعت بعد از تحویل در صورتی که ناقص یا معیوب می باشند، اعلام شوند. اعلام خرابی داخل پنل کاربری هر شخصی و داخل سایت انجام می شود.

گارانتی
1: کالاهای دارای گارانتی کیس برتر، با شرایط کیس برتر گارانتی می شوند.
2: کالاهای با گارانتی شرکتی، می بایست بعد از خرید جهت امور گارانتی، یا موارد مشابه به خودشرکت تحویل داده شوند و گارانتی شرکتی از دسترس ما خارج می باشد. البته تلاش ما این می باشد که کالاهای با برند معتبر را تهیه و ارائه نماییم تا حتی نیازی به گارانتی نداشته باشید. اما جهت اطمینان بیشتر، اطلاعات شرکت گارانتی کننده در اختیار شما قرار می گیرد.
3: کالاهای دارای مهلت تست فقط تا زمان مشخص شده دارای گارانتی می باشند.
4: کالاهای شرکتی که دارای گارانتی می باشند، در صورتی قابل مرجوع می باشد که پلمپ ان ها باز نشده باشد.
5: کالاهای شرکتی و کالاهای برقی دارای گارانتی، تست نمی شوند و پلمپ ارسال می شوند.
6: محصولات چاپی دارای تضمین کیفیت چاپ میباشند و در صورت وجود ایراد و معیوب بودن کالا، با کمال میل می پذیریم.

شرایط کالای چاپی
1: در صورتی که کالای دریافتی شما اشتباه چاپ شده باشد و این اشتباه از طرف کیس برتر رخ داده باشد، هزینه ی شما (هزینه ی کالا و هزینه ی ارسال)به درخواست شما بازگشت داده می شود یا مجدد برای شما چاپ و ارسال می گردد. اما اگر سفارش اشتباه از طرف مشتری باشد قابل برگشت نمی باشد.
2: تا 30 درصد تغییر رنگ در طرح نهایی طبیعی می باشد. البته مسئله ی تغییر رنگ در چاپ به مقدار کم رخ می دهد. بخش زیادی از تغییر رنگ در واقع مشاهده ی نوع تصویر در صفحه نمایش های مختلف می باشد. مثال به تصویر زیر دقت کنید. یک محصول در گوشی های مختلف به نمایش در آمده است. در حالی که محصول همان محصولمی باشد، صفحه نمایشگرها با کمی اختلاف رنگ نمایش می دهند. البته در صورت بسته بندی نا مناسب کالای شکستی به خصوص گلس، کالا قابل مرجوع می باشد.
3: برای اینکه مدل گوشی خود را درست انتخاب کنید، بعد از انتخاب مدل گوشی در صفحه ی محصول، عکس محصول به عکس مدل گوشی شما تغییر می کند. همانند تصویر زیر

شرایط گلس و کاور وارداتی
1: گلس های فروخته شده در شرایطی بسته بندی می شوند که سالم به مقصد برسند. در صورتی که گلس سفارش داده اید و بسته دریافتی شما در زمان تحویل، آسیب دیده است، حتما بسته را در حضور تحویل دهنده بسته(مامور اداره پست) بازگشایی کنید. چرا که تمامی کالاهای ارسالی شامل بیمه می باشند.
2: برای مرجوع کردن کالای گلس ،کالا چه سالم باشد و چه شکسته باشد، به هیچ عنوان نباید برچسب آن باز شده باشد.
3: کالای کاور گوشی موبایل و گلس در صورت سفارش اشتباه امکان مرجوع دارند. اما هزینه ی ارسال و ارسال بازگشت به عهده ی مشتری می باشد. اما اگر اشتباه از طرف کیس برتر باشد، هزینه ی ارسال و بازگشت به عهده ی کیس برتر می باشد.
4: تمامی کالاهای بازگشتی می بایست در هنگام مرجوع صحیح و سالم باشند.

شرایط کالای برقی
1: کالاهای برقی با سلامت فیزیکی ارسال می شوند و قابلیت مرجوع ندارند مگر اینکه کالا به جهتی اشتباه ارسال شده باشد یا اشتباه سفارش داده شده باشد و موارد مشابه.
2: کالاهای برقی قبل از ارسال از پلمپ خارج شده و تست می شوند و در شرایط کاملا سالم و تست شده ارسال می شوند.
3: در صورتی که مشتری در حین ثبت سفارش اعلام بفرماید که کالای سفارشی ایشان از پلمپ خارج نشود، کالا پلمپ ارسال می شود و به دلیل تست نشدن قابلیت مرجوع ندارد مگر اینکه مجدد پلمپ بازگشت داده شود.

شرایط مرجوعی سلیقه ای
1: در برخی موارد پیش می آید که مشتری کالای خود را اشتباه سفارش داده باشد و در خواست مرجوعی می کند. در این موارد دقت داشته باشید که هزینه ی بازگشت مرجوعی سلیقه ای به عهده ی مشتری می باشد.
2: در مرجوعی سلیقه ای کالا می بایست پلمپ و سالم و بدون جعبه گشایی مجدد تحویل داده شوند.